نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

کیفیت FullHD می باشد.

مدت زمان آموزش: 8:46 ساعت – 29 جلسه

مخاطب: مهندسین عمران و معماران

سرعت دانلود بسیار بالا.

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

بدون نیاز به کلاس – تسلط کامل به ضوابط شهرداری – فقط در عرض 9 ساعت به اتوکد مسلط شوید.کاملا متفاوت از سایر آموزش های موجود در بازار – هدفمند و پروژه محور


می خوای یه ساختمون طراحی کنی ولی ضوابط ساخت و ساز شهری بلد نیستی؟ یا اینکه هر جایی میری سرکار دیگه فقط اتوکد ازت نمی خوان ضوابط شهرداری هم باید بلد باشی؟

می دونی این آموزش برای تو تهیه شده تا بتونی از روی بند به بند ضوابط شهرداری جز جز نقشه کشی با اتوکد رو کامل کنی.

چرا باید این دوره را یاد بگیرید؟

در یک کلام بگم که اگر مهندس عمران یا معمار باشید و دانش فنی نقشه کشی مطابق با قوانین شهرداری را در آرشیو ذهنتان نداشته باشید در واقع هیچی ندارید!!! (با احترام به همه شما بزرگواران)

درآمد شما بعد از این دوره چقدر خواهد شد؟

آمار مربوط به کشور عزیزمان ایران است. این نمودار براساس حقوق ماهیانه می باشد. از آنجایی که آمارهایی از این نوع در کشورمان موجود نیست٬ اطلاعات آورده شده بر أساس تجربیات و تحقیقات مختلف می باشد. ممکن است اشخاصی از این اعداد پایین تر یا بالاتر دریافت کنند ولی رنج کلی به این شکل می باشد.

درآمد اتوکد کاران مسلط به ضوابط شهرداری

بازار کار برای اتوکد کاران مسلط به ضوابط شهرداری چگونه است؟

اگر سری به سایت های کاریابی و مشاغل بزنید و یک عبارت ساده اتوکد را جستجو کنید متوجه خواهید شد چه تعداد کار برای این افراد وجود خواهد داشت. برای نمونه نتایج جستجوی کلمه اتوکد و ضوابط شهرداری در چند آگهی فقط در شهر تهران را در زیر ببینید.

نقشه کشی با اتوکد

آموزش نقشه کشی ساختمان با اتوکد

آموزش نقشه کشی طبق ضوابط شهرداری

 پروژه این دوره به گونه ای آموزش داده شده که از سطح آموزش های موجود در سایت ها و کتاب های ایرانی بسیار فراتر باشند و به عنوان نمونه کار بسیار عالی برای اخذ پروژه در رزومه ی شما ثبت می شود.

به جرات خدمتتون عرض می کنیم که تاکنون تمام کتاب های منتشر شده در زمینه نقشه کشی و همچنین وبسایت های بزرگ، از آموزش نقشه کشی اصولی تنها دستورات برنامه اتوکد را می شناسند و نمی توانند حتی یک نکته از ضوابط شهرداری ها را در نقشه کشی هایشان به کارآموز یاد دهند!

این مسئله عرض کردیم به دلیل اینکه تاکنون آموزش های زیادی در نت و کتاب های موجود در بازار منتشر شده است که صرفا دستورات نقشه کشی را یاد می دهند و خب نداشتن اطلاعات درباره قوانین و ضوابط شهرداری ها تمام معادلات نقشه کشی مهندسین را به هم می زند و به تبع آن اعتبار کاری شما در خطر می افتد!

برای اولین بار است که وبسایت سیویل 2 دست به چنین کار بزرگی زده و مفتخریم که امروز این پروژه نادر را در اختیار همگان قرار دادیم تا شعار ارتقاء سطح دانش مهندسی سیویل 2 را تا حدی برآورده کرده باشیم.

حتی اگر خودتان کار نقشه کشی را در شرکت انجام نمی دهید و این کار را به شخص دیگری در شرکت واگذار کرده اید به عنوان راس مجموعه، باید تکرار می کنم باید این دانش را در اختیار داشته باشید!!!

پس در مشاهده و یادگیری این دوره تردید نکنید… این دوره برای شما ساخته شده است به درخواست شما عزیزان.

مشاهده جلسه اول:
سرفصل های آموزشی پروژه نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری :

1- تفکیک اراضی + سطح اشغال بنای ملک پروژه، گام به گام از روی طرح تفصیلی شهرداری

2- ترسیم پخ ضلع جنوب غربی ساختمان در برنامه AutoCAD 2017 مطابق با ضوابط احداث بنا شهرداری

3- مقایسه نقشه های معیوب با بندهای طرح تفصیلی جهت مطلع شدن شما قبل از انجام ترسیم موارد پروژه

4- شروع نقشه کشی بنای ساختمان به صورت کاملا حرفه ای و با بیانی زیبا جهت ترسیم نقشه پیلوت ساختمان

5- ترسیم کامل نقشه طبقه اول مطابق با توضیحات داده شده در ضوابط احداث بنا به صورت قدم به قدم

6- ترسیم کامل نقشه طبقه اول به صورت گام به گام همراه با توضیحات ضوابط احداث بنا و توضیحات اضافی مدرس

7- ترسیم نقشه پلان تیپ طبقات

8- ترسیم Section های A و B به طور کامل

9- ترسیم نماهای جنوبی و غربی ساختمان به همراه نکات سازه ای و ضوابط شهرداری

تصاویر پروژه ای که در انتهای کار مطابق با طرح تفصیلی شهرداری طراحی خواهید کرد به صورت زیر است:

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

نقشه کشی ساختمان با اتوکد طبق ضوابط شهرداری

پشتیبانی محصول چطوری هستش؟

پشتیبانی از محصول از دو جهت انجام می شود: 1- خود محصول 2- پاسخگویی به سوالات شما حین آموزش. کافیست که با شماره تلگرام 09351685566 ارتباط بگیرید و ما همیشه و هر لحظه پشتیبان شما خواهیم بود.

نحوه خرید محصول:

650 هزار تومان از طریق کارت به کارت 8630-4918-9975-6037 به نام وحید عباسی بانی

بعد از واریز نام و نام خانوادگی و ایمیلتون رو به شماره 09351685566 از طریق تماس یا sms یا واتس آپ اعلام کنید تا بلافاصله لینک دانلود محصول فرستاده شود.

همین الان هم می تونید با گوشی یا تبلت خودت خرید کنی و بعدا دانلود کنید. چون لینک ها تا سه روز براتون فعالن و به ایمیل شما ارسال میشه.

ضوابط ستون گذاری در پلان معماری

رسم پلان معماری ساختمان

رسم دیتایل سازه بتنی

رسم دیتایل سازه فولادی

پیج اینستاگرام سیویل 2

55 پاسخ
  1. گازرانی
    گازرانی گفته:

    سلام یه سوالی داشتم
    آیا این پروژه براساس قوانین شهرداریه؟ چون واقعا بهش نیاز داریم. ممنون میشیم اگه پاسخ بدید.

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام، بله برای اولین بار در کل کشور آموزش نقشه کشی ساختمان مطابق طرح تفصیلی(ضوابط شهرداری) انجام شده است. توصیه می کنیم به هیچ وجه این پکیج از دست ندید!

      پاسخ
  2. میری
    میری گفته:

    مهندس سلام میری هستم، اولا بابت این اموزش خیلی خوب و تکی که ارائه دادید تشکر می کنم دوما از این همه صداقت که در اموزشاتون وجود داره چون بنده نزدیک به 11 ساله که مشغول به این حرفه هستم و خیلی از نکات به صورت تجربی و شنیداری از رفقا و همکارا مشورت می گرفتم اما این اموزش دیدم اومدم تهیه کردم الان که سه جلسه ازش رفته وافعا نکات بی نظیری از ضوابط شهری داخلش وجود داره و بند به بند تمام اون موارد مبهمی که به کمک دوستان انجام می دادیم مشخص شده نمی دونم دلیل این همه صداقت و اشتراک گذاشتن تجربه و علمتون چیه چون تو این زمونه کسی حاضر نیست اطلاعات به این مهمی به راحتی در اختیار همه بزاره. اما هر چی هست امیدوارم همیشه سلامت باشید ممنون از همه شما اعضای مجموعه سیویل 2.

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام، تشکر از لطف شما. بله همانطور که فرمودید این پکیج تمام نکات و ضوابط احداث بنا را به صورت بند به بند آموزش میده و همزمان نقشه ساختمان پروژه تکمیل می کنه و این محصول تاکنون در تمام ایران بی نظیر است. لذا به دوستان توصیه می کنیم که این محصول بی نظیر تهیه و مشاهده کنند.

      پاسخ
  3. طیبی
    طیبی گفته:

    سلام و ادب خدمت اعضای محترم وبسایت بسیار خوب سیویل 2
    با توجه به اینکه بنده این پکیج سفارش دادم و چند قسمت این آموزشو مشاهده کردم اینقدر از طرز بیان و آموزش بند به بند طرح تفصیلی لذت بردم که جا خوردم چرا که تا به حال هیچ کتاب یا مرجع آموزشی معتبری اقدام به انتشار این آموزش نکرده و انشالله امیدوارم خداوند متعال به شما عزیزان زحمت کش این مجموعه اجر مادی و معنوی عطا بفرمایند. همین قدر بگم که بنده نزدیک به 15 ساله که دفتر مهندسی دارم و خوب می دانم که این آموزش چه ارزشی دارد ارزشی که برای آن مجبور شدیم تا با زور و زحمت بتوانیم اطلاعات نه چندان درستی از رفقا و همکاران خود بگیریم که باز هم مشکلات وجود داره . اما این آموزش تمام نکات با دقت و بند به بند آموزش داده.
    با توجه به ارزش بالای این آموزش منحصر به فرد لطفا شماره حسابی به بنده بدید تا برای جبران زحمات شما عزیزان هم که شده مبلغی هر چند ناقابل، به حسابتون واریز کنم. منتظرم ممنون از همه شما مهندسان زحمت کش این مجموعه.

    پاسخ
  4. شایانی
    شایانی گفته:

    آقای مهندس ممنون از تخفیف خوبی که ارائه دادین من امروز هر سه پکیجو سفارش دادم. بابت پشتیبانی قوی هم ممنونم.

    پاسخ
  5. یزدانی پناه
    یزدانی پناه گفته:

    سلام مهندس ممنون از این پشتیبانی بی نظیرتون امیدوارم همیشه در مسیر پیشرفت گام بردارید محصولاتتون هم تکه حرف نداره مچکرم.
    مخلص شما یزدانی پناه

    پاسخ
  6. لطیفی
    لطیفی گفته:

    سلام خسته نباشید، واقعا همه چیتون عالیه – پشتیبانی پاسخگویی رسیدگی آموزشاتون همه عالی من هر سه پکیجو سفارش دادم عالیه عالی ممنون از همه شما

    پاسخ
  7. گنجی
    گنجی گفته:

    انصافا اولین بار در ایران هست که شما این پکیج ارزشمند و صد در صد کاربردی تولید کردین خیلی خوب و کاربردی بود ممنون از شما .

    پاسخ
  8. رامین مظفری
    رامین مظفری گفته:

    سلام مهندس جان یه دنیا ممنون از این آموزش بی نظیر که خیلی بهش نیاز داشتم. دوستان عزیز که اطلاعی راجع به این اموزش ندارن فقط اینو از من داشته باشید که این اموزش برای شمایی که می خوای نقشه کش حرفه ای بشی و تو بازار کار عمران و معماری فعالیت کنی و حرفی واسه گفتن داشته باشی خیلیییییییییی موثره . من اومدم تشکر کنم از این اموزش که اگه نمی گفتم وجدانم راحت نمی شد ممنون از شما مجموعه سیویل 2.

    پاسخ
  9. hosein
    hosein گفته:

    خیلی عالیه مهندس من این نکات به یکی از دوستان که تو دفتر فنی کار می کنه می گفتم می گفت این موارد به سختی میشه بدست اورد از کجا این همه اطلاعات داری؟ خخخ واقعا ممنون از شما پروژه بی نظیری بود

    پاسخ
  10. میلاد
    میلاد گفته:

    سلام. احسنت به استعداد و مهارت شما. تسلط شما ارزش کارتون چند برابر کرده و اینکه با حوصله آموزش دادین. یک لحظه هم احساس خستگی نکردم جلسه به جلسه بیشتر مشتاق دیدن اموزش می شدم. به خاطر همین این کامنت گذاشتم برای دوستان خودم که شایدمثل من زیاد حوصله نداشته باشن اموزش ببینن ولی من این اموزش دیدم و خیلی راضی ام. سعی می کنم بقیه اموزش هاتون هم تهیه کنم و ببینم.

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام، ضوابط شهرداری برای منازل مسکونی در پکیج ترسیم نقشه ساختمان مسکونی 5 طبقه با اتوکد آموزش داده شده ولی اگه منظورتون کل ضوابط شهرداری هست، انشالله در آینده نزدیک.

      پاسخ
      • رضا r
        رضا r گفته:

        بله منظورم کل ضوابط هستش . فقط اینکه پکیج آموزشی جدید هم دارید ؟
        لطفا پکیجی تهیه کنید واسه کسایی که کلا هیچی بلد نیستن و یه جورایی همه چی تموم باشه .
        سوال بعدیم اینه که نرم افزار های دیگه ایی هم هستن که شمادر اینده نزدیک آموزشش رو قرار بدین ؟

        پاسخ
  11. باسقیان
    باسقیان گفته:

    سلام و عرض ادب و احترام فراوان.
    باسقیان هستم اقای مهندس، بنده کارشناس ارشد عمران سازه هستم و سابقه زیادی در شرکت های مختلف از جمله کیسون دارم. با توجه به نوع کار بنده که به عنوان مشاور پروژه های عمرانی فعالیت گسترده ای دارم مجبور هستم که تایم زیادی را به مطالعه و تحقیق درباره پروژه های عمرانی مختلف اختصاص بدم. به همین منظور با سایت شما اشنا شدم و پکیج هایی را دیدم که بسیار جالب و کاملا عملی اموزش های مختلفی را ارائه کرده است که نشان دهنده توان بسیار بالای شما و مجموعه شما در زمینه مهندسی عمران است. بعد از اینکه اموزش بالا را تهیه کردم اینقدر این اموزش کاربردی و جالب بود که با کمبود وقت هم به دقت این اموزش ها را دنبال کردم و به شدت به کار شما علاقه مند شدم. از این رو من باب تشکر و قدردانی از شما این کامنت را در سایت درج می کنم تا دوستانی که علاقه به یادگیری علوم عمران دارند بدانند که این اموزش ها همان چیزی است که برای یادگیری ان باید سالها در کارگاه ها و دفاتر مهندسی تجربه کسب کنند و حالا برای یکبار هم که شده سایت شما اقدام به انتشار این مطالب ارزشمند کرده است که در واقع بزرگواری و احترام شما و مجموعه سیویل 2 را نشان می دهد.
    ممنون و متشکر از شما عزیزان. انشا… که به این کار با قدرت و پشتکار فراوان ادامه بدید. یا علی.

    پاسخ
  12. حسام
    حسام گفته:

    با سلام
    لطفا آموزش گام به گام نقشه کشی سازه هم بتنی و فلزی که ترسیم جزییات ستون و خاموت و … مانند شکل زیر رو طراحی کرد رو در سایت عالیتون بزارید چون من هر سایتی رو گشتم فقط آموزش نقشه های معماری بود و هیچ کجا نتونستم آموزش نقشه سازه رو پیدا کنم ممنون میشم یه آموزش کامل در این مورد تهیه و در سایتتون بزارید
    تشکر
    http://s9.picofile.com/file/8309542418/slide_3.png
    http://s8.picofile.com/file/8309542434/slide_2.png
    http://s9.picofile.com/file/8309542450/%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%85_%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87_%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C.jpg

    پاسخ
  13. سحر موسوی
    سحر موسوی گفته:

    سلام خسته نباشید آقای مهندس
    من واقعا از شما تشکر می کنم چون تقریبا هیچی از اتوکد بلد نبودم در حد آشنایی بود ولی این آموزش که تهیه کردم متوجه شدم چه آموزش با ارزشی در اختیارم هست و الان می تونم بگم به راحتی می تونم هر نوع پلانی ترسیم کنم و به تازگی در یک دفتر فنی هم مشغول به کار شدم جالبه بدونید تا ازم پرسیدن آیا ضوابط شهرداری بلدی یا خیر، گفتم بله و اونها هم قبول کردن و مشغول به کار شدم. نمی دونم چطوری تشکر کنم فقط سایتتون سیویل 2 به هر کس می تونم معرفی می کنم تا بتونم گوشه ای از دین خودم رو ادا کنم. ممنون و متشکرم.

    پاسخ
  14. سامی
    سامی گفته:

    سلام و خسته نباشید

    بنده میخواستم این دوره رو تهیه کنم اما دوره ترسیم پلان معماری ساختمان رو هم انگار دارید
    https://civil2.ir/%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%AA%D9%88%DA%A9%D8%AF/

    حالا موندم که کدوم یکی از این دوتا رو تهیه کنم….ایا تمام بخش هایی که دوره ترسیم پلان معماری هست در این دوره هم وجود داره یا نه ؟فقط در این دوره روی ضوابط بیشتر بحث شده؟

    ممنون میشوم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام ممنون، برای شروع کار با اتوکد بهتره ابتدا ترسیم پلان معماری که تمرکز روی دستورات اتوکد داره کار بشه تا با دستورات اتوکد برای نقشه کشی ساختمان کاملا آشنا بشید و سپس پکیج ترسیم نقشه ساختمان مسکونی 5 طبقه تهیه کنید که تمرکز اصلی بر روی ضوابط شهرداری هستش.

      پاسخ
  15. حسام
    حسام گفته:

    با سلام
    لطفا اگر ممکنه قیمت محصولات رو مثل قبلا کنین و بخواتر قانون کپی رایت روی آموزشها قفل نرم افزاری بزارید برای کار فقط روی یک سیستم و بعد دوباره لا اقل قیمتهارو مثل قبلا کنید چون واقعا قیمتها بالاست و نمیشه آموزشهارو با این قیمت تهیه کرد
    ممنون

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام، قیمت این محصولات خیلی بیشتر از این حرفاست. مطمئن باشید که برای یادگیری هر کدام از این پکیج ها و نکات آنها باید سالها در کارگاه حضور داشته باشید و مطالعه زیادی داشته باشید. ولی با این مبلغ بسیار کم شما تمام نکات مربوطه و اساسی را به راحتی طی دو هفته یاد می گیرید.

      پاسخ
  16. ناصریان
    ناصریان گفته:

    سلام خسته نباشین, واقعا ممنون از ارایه این اموزش, من چند جا دیگه هم تهیه کردم محصولات مشابه ولی این اموزش از بقیه کاملتر و کاربردی تر بود. سپاس.

    پاسخ
  17. رسول حیدری
    رسول حیدری گفته:

    سلام.خسته نباشید.لطف کنید قیمت به قبل برگردونید.در مدت یک هفته ۳۰ هزار تومن افزاش قیمت داشته.

    پاسخ
  18. علی
    علی گفته:

    باسلام و خسته نباشید خدمت شما داخل پکیج شما اتوکد هم اموزش داده میشود؟ بنده اصلا اشنایی با اتوکد ندارم و در ضمن محصول شما به صورت پستی در قالب DVD هست یا خیر ؟

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام بله به طور کامل و گام به گام، برای اطلاعات بیشتر با 09351685566 تماس بگیرید. در خدمتتون هستیم.

      پاسخ
  19. علی
    علی گفته:

    سلام,من این فایل رو خریداری کردم ولی فرصت دانلود نداشتم الان تایم لینک ها تموم شده باید چیکار کنم؟

    پاسخ
  20. سعید
    سعید گفته:

    سلام وقت بخیر ، ببخشید شما نوشتید حجم فایل 2.35 گیگه ولی حجم فایل های دانلود شده من 1.8 گیگه توی 4 پارت، درسته آیا؟

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام وقت بخیر سرور های کمکی برای شما لینک دادن که اونها فشرده تر هستند ولی محتوا کاملا یکسانه.

      پاسخ
  21. Mohamadreza
    Mohamadreza گفته:

    عرض سلام ‌‌خسته نباشید خدمت مهندس عباسی عزیز مهندس حتما باید ورژن ۲۰۱۷ اتوکد باشه بهتره بگم کلا آموزش های نقشه کشی با ورژن های پایین تر میشه کارکرد و به اینکه به نظر شما از چه ورژنی استفاده کنیم بهتره

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام وقت بخیر فرقی نمی کنه از ورژن 2010 به بالا می تونید کار کنید ما مجبوریم از نسخه های آخر جهت آپدیت استفاده کنیم.

      پاسخ
  22. فرشاد
    فرشاد گفته:

    سلام این نقشه ها مربوط به نقشه های فاز یک می باشند ای کاش نقشه های فاز دو هم داخل همین پک می بود.

    پاسخ
  23. Romina
    Romina گفته:

    سلام مهندس خیلی قیمت ها رو بریدن بالا اگر ممکنه کمی کاهش بدین واقعا در توان نیست آیا با یادگیری میشه کاری گرفت چون خیلی کار کم هست

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام وقت بخیر،قیمت ها خیلی پایینه به خدا. همین پکیج قیمت واقعیش بیش از یک میلیون تومنه. بله کار هم هست به شرط اینکه شما کلید اصلی کار بلد باشید. ببینید در بازار کار چه تخصصی رو می خوان از شما. بپرسید به نتیجه می رسید. بعد به دنبال یادگیری همون باشید

      پاسخ
  24. بهداد
    بهداد گفته:

    سلام، خسته نباشید. من چند روز پیش آموزش ترسیم پلان معماری ساختمان با اتوکد رو از سایتتون خریدم که عالی بود ولی الان که اومدم این آموزش رو خریداری کنم دیدم 120ت اضافه کردین به قیمت قبلیش، امکان نداره به همون قیمت قبل برگردونید؟

    پاسخ
  25. یگانه
    یگانه گفته:

    سلام و خسته نباشید. ببخشید این بسته برای کسایی که رشته های تحصیلی شون متفاوت هست و تازه میخوان نقشه کشی و کار با اتوکد رو یاد بگیرن مناسب هست؟

    پاسخ
  26. مصطفی کاملی
    مصطفی کاملی گفته:

    سلام و عرض ادب خدمت مهندسان عزیز
    لطفا یک تخفیف نوروزی برای این اموزش ارزشمند قرار بدهید
    با اینکه همه از ارزش این آموزش بی نظیر خبر داریم که خیلی بیشتر از مبلغ قرار داده شده است ولی به ما دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ساری یک تخفیف عیدی بدهید
    به جز بنده ۷نفر دیگر هم می خواهند این آموزش را تهیه کنند
    بذ تشکر

    پاسخ
  27. سید محمد کیانی فر
    سید محمد کیانی فر گفته:

    عالی بود دمتون گرم واقعا پروژه محور بودنش خیلی خوبه قشنگ آدم یاد می گیره. از جاهای دیگه دانلود کردم ولی چیزی نداشتن که بفهمی. مهندس این ضوابط شهرداری متفاوته برای شهرهای مختلف؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *