کنترل پروژه ساختمان با msp

کنترل پروژه ساختمان با msp

کنترل پروژه ساختمان با msp

کیفیت FullHD می باشد.

مدت زمان آموزش: 3:47 ساعت – 17 جلسه

مخاطب: مهندسین عمران،صنایع، مدیران پروژه و برنامه ریزان ارشد پروژه های عمرانی

سرعت دانلود بسیار بالا

حجم آموزش  877 مگابایت

کنترل پروژه با msp

می دونم کتاب های و سایت های زیادی رو گشتی تا کنترل پروژه ساختمان با MSP یاد بگیری ولی نتیجه نگرفتی! فقط می تونم بگم الان از فرصت پیش روت خوب استفاده کن تا یه بار برای همیشه کارشناس حرفه ای کنترل پروژه بشی.

توجه: این آموزش مخصوص افرادیست که وقت کمی دارند و می خوان واقعا حرفه ای بشن.

درآمد یک کارشناس کنترل پروژه چقدر هست؟

آمار مربوط به کشور عزیزمان ایران است. این نمودار براساس حقوق ماهیانه می باشد. از آنجایی که آمارهایی از این نوع در کشورمان موجود نیست٬ اطلاعات آورده شده بر أساس تجربیات و تحقیقات مختلف می باشد. ممکن است اشخاصی از این اعداد پایین تر یا بالاتر دریافت کنند ولی رنج کلی به این شکل می باشد.

درامد مهندسین کنترل پروژه

بازار کار برای کارشناسان کنترل پروژه چگونه است؟

اگر سری به سایت های کاریابی و مشاغل بزنید و یک عبارت ساده کنترل پروژه را جستجو کنید متوجه خواهید شد چه تعداد کار برای این افراد وجود خواهد داشت. برای نمونه نتایج جستجوی کلمه کنترل پروژه در چند آگهی فقط در شهر تهران را در زیر ببینید.

بازار منتظر شماست. نمونه کوچکی از آگهی های استخدام فقط در شهر تهران.

کنترل پروژه با msp

کنترل پروژه با msp

پروژه این دوره به گونه ای آموزش داده شده که از سطح آموزش های موجود در سایت ها و کتاب های ایرانی بسیار فراتر باشد و به عنوان نمونه کار بسیار عالی برای اخذ پروژه در رزومه ی شما ثبت می شود.

چرا باید نرم افزار Microsoft project یاد بگیریم؟

در گذشته برنامه ریزی، کنترل پروژه و مدیریت آن به دلیل نبودن ابزارهایی مانند نرم افزار های برنامه ریزی امروز، کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود و زمان زیادی صرف این کار می شد اما امروزه با وجود نرم افزارهای برنامه ریزی و کنترل پروژه مانند نرم افزار قدرتمند msp، دیگه بهانه ای برای یاد نگرفتن باقی نمی ماند.

از آنجا که اکثر شما دوستان عزیز مهندس هستید پس باید برای برنامه ریزی و مدیریت پروژه هایتان، دانش و نحوه استفاده از نرم افزار msp را یاد بگیرید در غیر اینصورت شما هم به جمع مدیران پروژه ناموفقی که پروژه هایشان در سرتاسر شهر و روستاها زبان زد خاص و عام است می پیوندید!

اما دلیل قانع کننده ای که باعث شد این پکیج فوق العاده تهیه و با بالاترین سطح عرضه بشه این است که بنابه درخواست های مکرر شما عزیز که اهمیت یادگیری این نرم افزار را درک کردید و از طریق ایمیل سایت و شماره تماس درخواست های خود را ارسال کردید، آموزش برنامه ریزی، کنترل و مدیریت پروژه در هر سه فاز بنابه در خواست شما تحت عنوان یک آموزش پروژه محور به صورت 0 تا 100 تهیه شد که عنوان آن، برنامه ریزی، کنترل و مدیریت پروژه احداث ساختمان 2 طبقه بتن آرمه در Microsoft Project 2016 است.

مشاهده جلسه پنجم:
سرفصل های آموزشی این پروژه:

1- گرفتن اطلاعات پروژه با توجه به اعلام قبلی و ابلاغیه کارفرما از طریق نقشه ها و اطلاعات داده شده در قرار دادها

2- لیست کردن مراحل احداث پروژه ساختمان 2 طبقه بتن آرمه به طور کامل و گام به گام

3- ایجاد ساختار شکست پروژه (Work Breakdown Structure) و آموزش ساخت آن در پروژه های مختلف

2- ورود به محیط برنامه MSP 2016 و آموزش کامل آن

3- ایجاد فایل پروژه

4- درج عنوان پروژه در برنامه MSP

5- وارد کردن نام فعالیت هایی (Tasks) که باید طی شوند تا پروژه احداث شود و به سرانجام برسد

6- تعریف مایل استون ها (MileStones) و ایجاد آن برای پروژه

7- تعریف قیود زمانی و معرفی بهترین قید زمانی با توضیحات کامل

8- تخمین تجربی و مشاوره ای مدت زمان انجام هر فعالیت

9- وارد کردن زمان هر فعالیت در برنامه MSP

10- تبدیل تاریخ میلادی به شمسی سال 1396 به همراه فایل های مربوطه و آموزش آن

11- درج تاریخ روز شروع پروژه طبق ابلاغیه کارفرما از تاریخ 96/1/8 در برنامه

12- ایجاد ارتباطات بین فعالیت های پروژه به طور دقیق و با ذکر دلایل واقعی

13- ایجاد تقویم پروژه به منظور تعریف روزها و ساعت های کاری پرسنل و روز های تعطیل و اختصاص تقویم به پروژه

14- تخمین و تعریف نیروها و منابع مورد نیاز برای احداث این پروژه در برنامه

15- تخصیص نیروهای انسانی، ماشین آلات و مصالح به فعالیت های پروژه به طور کامل و با حوصله

16- سفارشی سازی میله های گرافیکی (Bar Style) به صورت استاندارد پروژه ها

17- گزارش گیری از فعالیت ها و چاپ گزارش ها جهت مقایسه با پیشرفت واقعی فعالیت ها

پشتیبانی محصول چطوری هستش؟

پشتیبانی از محصول از دو جهت انجام می شود: 1- خود محصول 2- پاسخگویی به سوالات شما حین آموزش. کافیست که با شماره تلگرام 09351685566 ارتباط بگیرید و ما همیشه و هر لحظه پشتیبان شما خواهیم بود.

نظر آقای مهران بیانی از تهران که این پکیج فوق العاده MSP رو تهیه کردن.

نحوه خرید محصول:

650 هزار تومان از طریق کارت به کارت 8630-4918-9975-6037 به نام وحید عباسی بانی

بعد از واریز نام و نام خانوادگی و ایمیلتون رو به شماره 09351685566 از طریق تماس یا sms یا واتس اپ و تلگرام اعلام کنید تا بلافاصله لینک دانلود محصول فرستاده شود.

همین الان هم می تونید با گوشی یا تبلت خودت خرید کنی و بعدا دانلود کنید. چون لینک ها تا سه روز براتون فعالن و به ایمیل شما ارسال میشه.

اطمینان از خرید: در جهت اطمینان از خرید محصول هم خدمتتون عرض کنم که این وبسایت دارای نماد الکترونیکی است و تمام فعالیت های این سایت زیر نظر سازمان توسعه تجارت الکترونیک و قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می شود، تمام درگاه ها بدون مشکل پذیرای سفارش شما خواهند بود و به درستی کار می کنند پس نگران هیچ مساله ای نباشید و به راحتی این پکیج را تهیه نمایید.

پیج اینستاگرام سیویل 2

52 پاسخ
  1. maohammadian
    maohammadian گفته:

    سلام خسته نباشید ضمن تشکر از اموزش های بسیار خوبتون. من پکیج سفارش دادم واقعا دستتون دردن نکنه که آموزشاتون کاربردی و پروژه ایه من از مشتریان پر و پاقرص شما هستم و تا 6 از محصولات شما خریداری کردم از همشون راضی ام مطمئنم اینم اموزش فوقالعاده ایه. ممنون از شما عزیزان

    پاسخ
  2. حمید صفری نژاد
    حمید صفری نژاد گفته:

    سلام خسته نباشید؛ رشته من مدیریت پروژه است می خواستم بپرسم با این اموزش ms project که گذاشتید می تونم هر سه فاز کنترل پروژه را یاد بگیرم یا خیر؟ واقعا بهش نیاز دارم ممنون اگر پاسخ بدید.

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام دوست عزیز؛ این پکیج تمام نیاز شما برطرف می کنه. چرا؟ چون برای اولین بار در تمام کشور، یک پروژه واقعی در سه فاز برنامه ریزی، کنترل و مدیریت پروژه به کمک نرم افزار قدرتمند MSP 2016 آموزش میده و کاملا پروژه محور هستش. مطمئن باشید این پکیج به شمایی که رشتتون مدیریت پروژه است کمک زیادی می کنه.

      پاسخ
  3. ali hadibakhsh
    ali hadibakhsh گفته:

    سلام خسته نباشید
    سه روز پیش این پکیج سفارش دادم این پکیج تازه بدستم رسیده سه قسمتش دیدم واقعا محشر محشر حرف نداره عالیه. گفتم حتما باید از شما تشکر کنم ممنون و سپاسگذار

    پاسخ
  4. حسین رضایی
    حسین رضایی گفته:

    سلام وقت بخیر خدمت اعضای سایت بسیار خوب سیویل 2.
    ضمن تشکر از اموزش خیلی خوبتون در خودم دیدم که از شما عزیزان تشکر کنم . باتوجه به اینکه این روزا برنامه ms project خیلی طرفدار پیدا کرده و بازار کار خوبی داره هر چقد دنبال آموزش خوب ام اس پی گشتم چیزی پیدا نکردم تا اینکه از طریق اپارات ویدئو اموزش این برنامه دیدم . بلافاصله محصول سفارش دادم واقعا الان که سه روزه دارم این اموزشو می بینم اینقدر لذت بردم و به برنامه مسلط شدم که گقتم باید حتما پیامی برای دوستانی که می خوان این اموزشو تهیه کنن بزارم . اونم اینکه من نزدیک به یک ساله که می خوام ms project درست اموزش ببینم چون بهش نیاز داشتم کتاب و منبع درستی پیدا نکردم الان که این اموزشو دارم می بینیم عالیه عالی دیگه لازم نیست جایی دنبال این اموزش بگردین مطمئن باشید این اموزش همون چیزیه که دنبالش هستین . گفتم شاید به دوستان خوبم راهنمایی داده باشم ممنون از وبسایت خوب سیویل2.

    پاسخ
  5. دالوند
    دالوند گفته:

    سلام عرضی داشتم خدمتتون؛ رشته من صنایع هستش این پکیجو سفارش دادم . خیلی راضی هستم . قبلا هم msp کار کرده بودم ولی این پروژه خداییش کم و کسری نداشت همه چیز یه پروژه واقعی بود دستتون درد نکنه . تشکر از همه عوامل این سایت خیلی خوب.

    پاسخ
  6. کاظمی
    کاظمی گفته:

    سلام مهندس جان ممنون از این آموزش خیلی خوب واقعا جای ام اس پی تو بازار داره کم کم پیدا میشه هر جا میریم واسه کار ازمون راجع به ام اس پی سوال می کنن که بلدیم یا نه خوشبختانه تو این یه هفته که این پکیجو گرفتم عالی پیش رفتم ممنون از شما راستی اگه محصول جدید تولید کردید حتما به بنده ایمیل بزنید ممنون.

    پاسخ
  7. علی سعیدی
    علی سعیدی گفته:

    سلام ببخشید فیلم معرفی که مشاهده کردم یکم کیفیتش پایین بود ، ایا فایل آموزشی هم همین کیفیت دارد یا خیر ؟

    پاسخ
  8. آنجفی
    آنجفی گفته:

    سلام مهندس اموزش خیلی خوبی بود تشکر می کنم به خاطر پاسخگویی و پشتیبانی خوبتون حرف ندارید عالی ممنون . من قبلا کلاس msp رفتم ولی واسه ما عمرانی جالب نبود و نکات به درد بخوری گفته نشد اما تو این اموزش کامل برام جا افتاد ممنون از شما

    پاسخ
  9. مرادیان
    مرادیان گفته:

    خیلی عالی بود مهندس من قبلا کلاس رفتم اموزشگاه بیرون متاسفانه چیزی به اون صورت یاد نگرفتم این پروژه واقعا و انصافا ارزش میلیونی داره خیلی ممنون از شما عزیز زحمت کش

    پاسخ
  10. شهرام
    شهرام گفته:

    سلام و خسته نباشید، آیا با مشاهده این پکیج میشه برای پروژه های عمرانی دیگه مانند راه، خطوط انتقال آب و غیره … رو انجام داد؟

    پاسخ
      • شهرام
        شهرام گفته:

        سلام مجدد، من پکیج رو تهیه کردم و کامل نگاه کردم برا همین لازم دونستم که ازتون تشکر و قدردانی کنم، واقعاً عالی بود، خیلی کامل بود و استفاده کردیم،
        یه سوالی هم داشتم، اینکه فایلی که دانلود کردم سه پارت بود که هر سه پارت یکی بود، خواستم بدونم دلیلش چی هست؟
        سپاس فراوان

        پاسخ
  11. مجید گلرویی
    مجید گلرویی گفته:

    سلام روز بخیر… نمرتون 20 20 به خدا بدون اینکه خسته بشم کل اموزش سه روزه دیدم msp یاد گرفتم . یکی از دغدغه هام این برنامه بود که از اپارات دموی شما دیدم اومدم تو سایت توضیحات و دمو که دیدم گفتم خوده خودشه. از همه مهمتر پاسخگویی شماست که اونم 20 . خیلی ممنون و متشکرم مهندس. کوچیک شما مجید گلرویی.

    پاسخ
  12. مازیار
    مازیار گفته:

    با سلام من این مجموعه رو یک هفته پیش خریدم . وقعا محشره ! یعنی همه دوره ها و کلاس ها و کتاب ها رو بریزید دور . من خارج از کشور هستم و یه همچین دوره کاملی شاید چندین برابر این قیمت برای من در میومد . 60 تومن حلالتون باشه واقعا. ممنون

    پاسخ
  13. اسدیان
    اسدیان گفته:

    سلام وقت شما بخیر، افرین به این مجموعه زحمت کش که واقعا کارش درسته. من چند تا از پکیجا سایت رو تهیه کردم از جمله همین آموزش ام اس پی که واقعا باید تبریک بگم به شما به خاطر این اموزش بی نظیر.

    پاسخ
  14. فرهادی
    فرهادی گفته:

    سلام
    من فعلا msp رو خریداری نکردم
    لطفا بفرمایید که آیا در خصوص مدیریت مالی و تاخیرات و زیانهای مالی ناشی از تاخیر هم نکاتی در این پکیج قید شده است؟

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام وقت بخیر، در رابطه با آموزش خدمتتون عرض کنم که این آموزش به طور کامل تمام نکات و مراحل اجرای کار با نرم افزار msp و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش می دهد. در حین آموزش تمام موارد مربوطه که فرمودید آموزش داده شده است.

      پاسخ
  15. بهزاد
    بهزاد گفته:

    سلام جناب مهندس میشه قیمتشو پایین بیاری تا ما که توان مالیمون ضعیفه هم بتونیم از علم شما استفاده کنیم

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام وقت بخیر، دوست عزیز قیمت پکیج فوق بسیار بالاتر از این حرفاست و در این حد بهتون تضمین میدیم که با یادگیری این محصول هزینه آن برای شما جبران می شود

      پاسخ
  16. حسینی
    حسینی گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید .من تازه الان این پکیج آموزشی رو خریداری کردم با توجه به تعریفی که دوستان کرده بودند ترغیب به استفاده از این پکیج شدم.انشاالله که مفید واقع بشه.فقط چرا قیمت از 60 تومن رسید به 75 تومن؟آیا به آموزش ها مطلب جدیدی اضافه شده؟

    پاسخ
  17. نصیریان
    نصیریان گفته:

    سلام خدمت تیم سیویل 2
    واقعا تشکر و قدر دانی می کنم از شما عزیزان به خاطر این آموزش که نظیر نداره، تعریفش زیاد شنیده بودم و خودم که تهیه کردم متوجه شدم آموزش خیلی خیلی کامل و منحصر به فردیه. خدا قوت به تیم شما عزیزان که کارتون حرفه ایه.

    پاسخ
  18. رضا
    رضا گفته:

    سلام
    خدا قوتتان بدهد

    عذر خواهی میکنم : آیا قیمت 60 هزار تومان تیرماه 96 مربوط به همین پکیج بوده؟

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام ممنون از لطف شما.
      بله، ولی قیمت ها به مقدار اولیه بر نمی گردد. این پکیج بهترین آموزش در بحث کنترل پروژه ساختمان با نرم افزار msp هستش که در دانشگاه هایی مثل تربیت مدرس هم به عنوان مرجع شناخته شده و دانشجویان را به استفاده از این آموزش فوق العاده دعوت می کنند. مطمئن باشید بعد از تهیه این آموزش خودتون به ارزش واقعی این محصول و همچنین سایر محصولات سیویل 2 پی می برید.

      پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام. این آموزش 165 هزار تومن بوده و الان 75 تومن. نظرات دوستانی که تهیه کردن مطالعه کنید به ارزش این آموزش پی می برید.

      پاسخ
  19. محمد خسروی
    محمد خسروی گفته:

    سلام روز بخیر, اقای مهندس من واقعا ازت ممنونم هر چی از خدا می خوای بهت بده. خدا شاهده با همین اموزش عالی که با این قیمت ناچیز ارایه دادین من تونستم تا الان 4 تا پروژه بگیرم تو سه ماه و 6 تومن دراوردم. خدا بهتون سلامتی بده. خیلی اقایی. سپاس فراوان.

    پاسخ
  20. meysam
    meysam گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم آیا فایل خود پروژه هم درون محصول وجود داره یا نه؟

    پاسخ
  21. رشید
    رشید گفته:

    سلام آیا با این آموزش کامل به مدیریت پروژه مسلط میشیم و میتونیم باهاش کار کنیم و یا نه فقط مبتدیه.قیمتش عالیه.چون آموزشگاه صفر تا صد مدیریت پروژه را با 500 یاد میدن.من کاربردی بودنش برام مههم که بعد بتونم برم سرکار نمیخوام در حد کتابی باشه

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام روز بخیر، مطمئن باشید این آموزش MSP رو کامل یادتون می ده چون 0 تا 100 برنامه ریزی، مدیریت و زمان بندی یک پروژه واقعی آموزش داده از نقشه های پروژه بگیرید تا نحوه ساختار شکست ایجاد کردن ورود به محیط نرم افزار و … تا گزارش گیری از کار و ..

      پاسخ
  22. اردشیر
    اردشیر گفته:

    درود
    من خارج از کشور هستم و رشته تحصیلی من عمران هستش.میخواستم بدونم که آیا این اموزش برای کسی که تا به حال با این نرم افزار کار نکرده و هیچ گونه آشنایی با اون نداره مفید هستش.یعنی تمام دستورهای لازم توضیح داده میشه یا اینکه باید آشنایی قبلی داشته باشیم.
    با سپاس

    پاسخ
  23. بهزاد
    بهزاد گفته:

    با سلام.ِآیا تخمین عملیاتهای اجرایی ساختمانی در این آموزش نیز گفته میشود؟یا فقط خود نرم افزار آموزش داده میشود ؟چرا که تخمین مدت زمان عملیات اجرایی برای وارد کردن در نرم افزار یکی از مهمات این نرم افزار است؟
    مثلا با توجه به ابعاد پروژه
    1.تجهیز کارگاه 30 روز
    2.پی کنی 15 روز
    3.آراماتور بندی 10 روز

    تخمین این چنینی؟چون بنده یک اموزشی دیدم که در انجا مدرس میگفت تخمین چنین مواردی را از کارفرما بگرید!
    مثلا یک مالک بیسواد و امی چه تخمینی میتواند به مهندس بدهد؟
    برای همین قبل از خرید باید مطمعن شوم
    با سپاس

    پاسخ
    • سیویل 2
      سیویل 2 گفته:

      سلام مهندس عرض ادب در ابتدا
      شما مگه سرفصلا و ویدیوهای نمونه رو ندید شاید شما سطح پیشرفته تری می حواستید و اینکه قیمت همین آموزش بالای 400 هزارتومنه شما میگی 50 هزار تومنه قیمت گذاری از کجا آوردید.

      پاسخ
  24. فرشید بهرام
    فرشید بهرام گفته:

    دورود وقت بخیر مهندس عباسی
    دوره عالی بود دست شما درد نکنه فقط مهندس اپدیت های جدیدش کی میاد؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *